Αντικείμενα - €

FAQ

Here you can find our most frequently asked questions

Ποιά είναι η διαδικασία αποστολής των προιόντων;

Η Εταιρεία μας καταβάλλει μέγιστη προσπάθεια για την καλύτερη και ασφαλέστερη μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους. Η μεταφορά του εμπορεύματος θα πραγματοποιείται στην Ελλάδα από την ACS Courier, ενώ στις χώρες εκτός Ελλάδας από τα DHL. Η παράδοση του εμπορεύματος θα γίνεται εντός 2-3 ημερών από την παραγγελία του προϊόντος στην Ελλάδα (3-4 εργάσιμες ημέρες για τις απομακρυσμένες περιοχές). Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επομένη. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα. Η διανομή των εμπορευμάτων μας στην Ελλάδα γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 17:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 15:00 το Σάββατο (με την εταιρεία ACS Courier). Η διανομή των εμπορευμάτων μας στις χώρες εκτός Ελλάδας γίνεται καθημερινές και σε εργάσιμες ώρες της εκάστοτε χώρας. Σε ό,τι αφορά στο εξωτερικό, η παράδοση του εμπορεύματος γίνεται σε 5-6 εργάσιμες μέρες με την DHL Economy, ενώ 1-2 εργάσιμες με την DHL Express. Όταν το εμπόρευμα φύγει από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, σας αποστέλλεται e-mail με το οποίο θα ενημερώνεστε ότι η παραγγελία σας είναι καθ’ οδόν και έχει συγκεκριμένο αριθμό αποστολής. Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί. Σε περίπτωση αποστολής του πωλούμενου προϊόντος στην δηλωθείσα από εσάς διεύθυνση και μη επιτυχούς παράδοσης του προϊόντος σε εσάς, τότε θα ακολουθείται η πολιτική παράδοσης που ισχύει ανά περίπτωση για την εκάστοτε εταιρεία courier. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας συστήνουμε να έρθετε σε επικοινωνία με την εκάστοτε εταιρεία courier μετά το πέρας της πρώτης ανεπιτυχούς παράδοσης, προκειμένου να διευκολυνθεί η παραλαβή του προϊόντος. Αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 9:00 μέχρι τις 17:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την κατοικία σας. Για αναζήτηση της αποστολής σας μπορείτε να μπείτε στο παρακάτω link https://www.acscourier.net/en/track-and-trace

Ποιους τρόπους πληρωμής προσφέρετε;

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των ακόλουθων τρόπων πληρωμής: 1) Κατάθεση στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ: 29744042705 - IBAN:GR6901102970000029744042705 EUROBANK: 00260163870200077391- IBAN: GR8202601630000870200077391 2) πληρωμή μέσω κάρτας 3) αντικαταβολή με έξτρα χρέωση 2,5€ στο συνολικό ποσό.

Άνοιξα το προϊόν αλλά δεν μου αρέσει. Τι μπορώ να κάνω;

Λυπούμαστε πολύ που τα προϊόντα μας δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες σας. Ωστόσο, ζητούμε την κατανόησή σας για το ότι η επιστροφή ανοιγμένων ή χρησιμοποιημένων ειδών δεν είναι δυνατή. Το δικαίωμα επιστροφής υπάρχει μόνο εάν η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί και η σφράγιση είναι άθικτη.

Δέχεστε τηλεφωνικές παραγγελίες;

Μπορείτε εκτός της ηλεκτρονικής παραγγελίας ενός προϊόντος να το παραγγείλετε και τηλεφωνικά στα τηλέφωνα της εταιρείας 22410 86174 και τις ώρες 9:00-20:00 από Δευτέρα – Παρασκευή και για Σάββατο από τις 9:00-15:00.

Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Στις όλες τις τιμές των προιόντων μας καθώς και στα κόστη αποστολής των εταιρειών courier συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.